مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 19:522022-07-27سياسي

اولویت حوزه فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی «نماز» است


اولویت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه فرهنگی، بحث نماز است و نماز باید در وقت مقرر و به نحوی اقامه شود که عامل ترویج آن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیل چمنی عصر امروز در نشست با رییس ستاد اقامه نماز استان اردبیل اظهار کرد: اولویت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه فرهنگی، بحث نماز است و نماز باید در وقت مقرر و به نحوی اقامه شود که عامل ترویج آن باشد.

وی افزود: ترغیب دانشگاهیان به ویژه دانشجویان و جوانان برای حضور در نماز جماعت دانشگاه به صورت جدی دنبال می شود و باید تلاش کنیم تا اهمیت و ارزش واقعی نماز را برای جامعه و به خصوص جوانان نشان دهیم.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ضرورت رعایت اصل اخلاق مداری در برخورد با دانشگاهیان بیان کرد: در خصوص انتخاب کارمند نمونه و ارتقای اساتید نیز توجه ویژه ای به حضور همکاران در نماز جماعت خواهیم داشت.

چمنی با بیان این که دولت انقلابی و مردمی برآمده از بطن مردم است، تصریح کرد: ما نیز به عنوان مسؤولان دولت انقلابی و مردمی باید به نحوی عمل کنیم تا شرمنده شهدا و بزرگان نظام نباشیم.

جشنواره فجر تا فجر با محوریت نماز برگزار می شود الله شکر عبدی، رییس ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این نشست گفت: محور اصلی فعالیت ستاد اقامه نماز، تشکیل شورای اقامه نماز در دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت حوزه فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی «نماز» است

اولویت حوزه فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی «نماز» است