مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:472022-07-27سياسي

اعلام برنامه مراسم دهه اول محرم در حرم حضرت معصومه(س)


مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: مراسم عزاداری شب های حرم مطهر در دهه اول محرم با سخنرانی آیت الله میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 8 تا 17 مردادماه مصادف با دهه اول محرم الحرام اظهار کرد: مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و برپایی مراسم سخنرانی و عزاداری بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) هر روز بلافاصله بعد از نماز صبح با صدای حجت الاسلام خورشیدی برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت گفت: سخنرانی قبل از اذان ظهر از اول تا پنجم محرم توسط حجت الاسلام هادی الیاسی و از ششم تا دهم محرم توسط حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی انجام می شود و مداحی و قرائت زیارت عاشورای قبل از ظهر روزهای اول و دوم محرم توسط علی رئوفی، از روزهای سوم تا پنجم محرم توسط سیدرضا جدا و از ششم تا دهم محرم توسط سید حسین جعفرنژاد انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه مراسم دهه اول محرم در حرم حضرت معصومه(س)

اعلام برنامه مراسم دهه اول محرم در حرم حضرت معصومه(س)