مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:472022-07-27بين الملل

بوریس جانسون نامزد دبیرکلی ناتو می شود


انگلیس مورد اعتماد کشورهای حوزه دریای بالتیک است و جانسون شخصا دارای اعتبار بین المللی برای کمک به ساخت اتحادی بین المللی علیه روسیه ولادیمیر پوتین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس قصد دارد نامزد دبیرکلی ناتو شود.

اعضای ارشد حزب محافظه کار انگلیس قصد دارند بوریس جانسون نخست وزیر سابق این کشور را به عنوان نامزد احتمالی دبیرکل ناتو در آینده معرفی کنند.

روزنامه تلگراف گزارش داد در صورتی که دوره ریاست ینس استولتنبرگ دبیر کل فعلی در سپتامبر سال آینده به اتمام برسد، بوریس جانسون می تواند جایگزین مناسبی برای وی باشد.

در گزارش تلگراف آمده است: جانسون می تواند گزینه مطلوبی برای این سمت باشد زیرا آمریکا به هیچ شخصی در اتحادیه اروپا که بتواند این سمت را بر عهده گرفته و پیشنهادات مکرر برای ارتش جدید اروپا ارائه بدهد، اعتماد ندارد.

علاوه بر این، انگلیس مورد اعتماد کشورهای حوزه دریای بالتیک است و جانسون شخصا دارای اعتبار بین المللی برای کمک به ساخت اتحادی بین المللی علیه روسیه ولادیمیر پوتین است.

ریچارد درکس، یکی از مقامات ارشد کمیته دفاعی حزب محافظه کار اظهار کرد در صورت لزوم از نامزدی جانسون برای این سمت حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوریس جانسون نامزد دبیرکلی ناتو می شود

بوریس جانسون نامزد دبیرکلی ناتو می شود