مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 17:522022-07-27پزشكي

اپتومتریست ها مراقبین اولیه و اصلی سلامت چشم در دنیا و ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده، مدیر کل سازمان نظام پزشکی کشور در افتتاحیه بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران که امروز چهارشنبه 5 مرداد در سالن همایش های رازی تهران درحال برگزاری است گفت: - رییس زاده مدیر کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: اپتومتریست ها مراقبین اولیه و اصلی سلامت چشم در دنیا و ایران هستند و فقط بحث بینایی سنجی نیست و غربالگری و مراقبت اولیه چشم نیز کار اپتومتریست هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده، مدیر کل سازمان نظام پزشکی کشور در افتتاحیه بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران که امروز چهارشنبه 5 مرداد در سالن همایش های رازی تهران درحال برگزاری است گفت: اپتومتریست ها مراقبین اولیه و اصلی سلامت چشم در دنیا و ایران هستند.

دید و بینایی انسان و چشمان نافذ انسان بر کسی پوشیده نیست و نقش اپتومتریست ها بعنوان مراقبین اولیه سلامت چشم که در تعریف WHO هم همین امده است.

هرچند معنای لفظی آن خیلی رسا نیست.

چون همه ی مفهوم اپتومتری را در خود ندارد و انجمن بهتر است فکری بکند، چون فقط بحث بینایی سنجی نیست و غربالگری و مراقبت اولیه چشم نیز کار اپتومتریست هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپتومتریست ها مراقبین اولیه و اصلی سلامت چشم در دنیا و ایران هستند

اپتومتریست ها مراقبین اولیه و اصلی سلامت چشم در دنیا و ایران هستند