مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 13:272022-07-27ورزشي

ورزشکاران همدانی از رییس جمهور چه می خواهند؟


همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان همدان، برخی از ورزشکاران به بیان دغدغه هایشان پرداختند و از انتظارات خود به امید روزهای بهتری سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فردا سیدابراهیم رییسی همراه با اعضای هیات دولت در سی امین سفر استانی به همدان خواهد آمد و این در شرایطی است که طبق برنامه اعلام شده از سوی متولیان استان سیدمحمد پولادگر معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارتخانه با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، پاسخگوی مشکلات اهالی ورزش هستند.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرده که در این سفر هدف دستگاه ورزش جذب اعتبار برای پروژه هایی است که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

با این حال خبرنگار فارس در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به هگمتانه پای درد دل صریح تعدادی از ورزشکاران نشسته تا از خواسته ها و دغدغه های خود بگویند.

*بهبود وضعیت اشتغال قهرمانان، برای فرار از نابودی  محمدحسین سلطانی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی 2012 باکو با بیان اینکه ورزش در همدان مظلوم واقع شده، به خبرنگار فارس گفت: به عنوان ورزشکاری که سالیان سال به صورت حرفه ای ورزش را دنبال کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران همدانی از رییس جمهور چه می خواهند؟

ورزشکاران همدانی از رییس جمهور چه می خواهند؟