مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 12:522022-07-27سياسي

چرا سفر با اسنپ برای افراد زیر 18 سال مجاز نیست؟


سفر با اسنپ یا دیگر تاکسی های اینترنتی بر اساس توافق بین کاربر مسافر، کاربر راننده و پلتفرم واسط انجام می شود و مثل هر توافق دیگری، طرفین ملزم به آگاهی از وظایف و حقوق متقابل یکدیگر و رعایت قوانین آن هستند.

- اقدامات امنیتی اسنپ تاکسی اینترنتی اسنپ با ارائه راه حل های فناوری محور و با در نظر گرفتن تمهیداتی تلاش می کند امنیت هر دو گروه از کاربرانش را ارتقا دهد.

در همین راستا اسنپ تایید صلاحیت کاربران راننده خود را به ناجا سپرده، همچنین قابلیت امنیت سفر برای پیگیری فوری موارد اضطراری به اپلیکیشن اسنپ اضافه شده و از حدود یک سال پیش در همکاری با بخش روانشناسی اسنپ دکتر اجرای تست روانشناسی برای ارتقای سلامت روان کاربران راننده اسنپ را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.

آگاهی و مسئولیت کاربران راننده و مسافر تامین امنیت سفرها، علاوه بر راهکارهای اسنپ، نیازمند همراهی هر دو گروه از کاربرانش است.

کاربران مسافر و راننده با رعایت قوانین می توانند تکمیل کننده اقدامات اسنپ باشند و به بهبود کیفیت سفر و حفظ امنیت آن کمک کنند.

یکی از قوانینی که با شروع فصل تابستان نیازمند رعایت بیشتر است به محدودیت استفاده از این سرویس برای افراد زیر 18 سال برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سفر با اسنپ برای افراد زیر 18 سال مجاز نیست؟

چرا سفر با اسنپ برای افراد زیر 18 سال مجاز نیست؟