مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 08:222022-07-27پزشكي

ویروس تاجدار همچنان در کمین مردم، ترمز بی احتیاطی را بکشید


همه گیری جهانی کرونا همچنان با خیزهای مکرر به راه خود ادامه می دهد.

این ویروس تاجدار برای بقای خود، جان سختی می کند تا آنان که با خوش خیالی از پایان کرونا خبر می دادند، - خبرگزاری فارس- مریم عباسی: زمانی که خبر گسترش ویروسی ناشناخته در گوشه ای از جهان به گوشمان رسید، شاید هرگز فکرش را نمی کردیم که در زمانی نه چندان دور از همان گوشه به کل جهان رسوخ کند و زندگی بشر را تا این حد دگرگون کند و سر و شکل تازه ای بدهد و از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، متخصصان حوزه بهداشت و درمان به دنبال یافتن راهی برای مقابله، پیشگیری و یا کاهش عوارض ابتلا به این ویروس بودند.

این روند با بیم و امید طی می شد.

مردم هر روز، به امید یافتن راهی برای باز به دست آوردن امنیت سلامت و آرامش فعالیت های روزانه خود، اخبار را بررسی می کردند.

برخی امیدوار بودند و اطمینان داشتند که در نهایت تولید واکسن جهان را از شر این ویروس بی رحم پاک می کند و برخی نیز از علم پزشکی روز دنیا ناامید و دلسرد بودند تا اینکه در اسفند سال 1399 واکسن علیه ویروس کرونا ساخته شد.

آمار کرونا در روزهای اخیر نشان می دهد واکسن نقشی مهم در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا داشته است و اکنون تزریق دز بعدی واکسن به عنوان یادآور و پرهیز از عادی انگاری و سهل انگاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس تاجدار همچنان در کمین مردم، ترمز بی احتیاطی را بکشید

ویروس تاجدار همچنان در کمین مردم، ترمز بی احتیاطی را بکشید