مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 08:072022-07-27سياسي

جلوگیری ساخت و ساز غیرمجاز با سامانه یکپارچه شهرسازی و صدور پروانه الکترونیکی


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه وضعیت موجود در سامانه شهرسازی با وضعیت ایده آل و مطلوب فاصله دارد، سوای این موضوع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم صبح روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری با اشاره به طرح الزام شهرداری به بهره برداری کامل از سامانه یکپارچه شهرسازی و صدور پروانه الکترونیکی اظهار کرد: ارائه دهنده این طرح حجت الاسلام رسول برگی رییس شورای شهر بوده که این طرح به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون ما ارجاع داده شده است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: متاسفانه وضعیت موجود در سامانه شهرسازی با وضعیت ایده آل و مطلوب فاصله دارد، سوای این موضوع، شرکتی هم که در این راستا به ما خدمات ارائه می دهد دارای ایراداتی است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تعلل چندین دهه ای در این راستا محدودیت هایی ایجاد نموده و کل سیستم را مختل کرده است.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به نظرم بهتر است در راستای بررسی این طرح دو هفته فرصت دهیم تا وضعیت موجود تبیین شده و بعد از آن اقدام به تصمیم گیری کنیم.

بابایی اقدم با بیان اینکه در دوره پنجم سفری به شهر مشهد داشتیم و از سازمان فاوا گزارش مفصلی دریافت کردیم و سپس هم بر اساس آن هم بودجه ای در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری ساخت و ساز غیرمجاز با سامانه یکپارچه شهرسازی و صدور پروانه الکترونیکی

جلوگیری ساخت و ساز غیرمجاز با سامانه یکپارچه شهرسازی و صدور پروانه الکترونیکی