مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 02:322022-07-26ورزشي

شفافیت مالی؛ گمشده فوتبال کشور/ ولخرجی باشگاه های ایرانی از جیب مردم!


باشگاه های فوتبال کشور مدام از شرایط سخت مالی گلایه دارند اما گاهی شاهد ولخرجی این باشگاه ها از جیب مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،کارمندان، کارگران و مردم عادی وقتی خبرهای مربوط به دستمزد میلیاردی فوتبالیست ها را می خوانند، حیرت زده می شوند و با مقایسه حقوق خود با آنها دچار سرخوردگی می شوند.

از سویی دیگر برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند که عمر ورزش حرفه ای کوتاه است و یک فوتبالیست در بهترین حالت می تواند 10 سال دستمزد نجومی بگیرد و بعد از این مدت دیگر خبری از  این پول ها نخواهد بود.

هرچند نمی توان منکر زندگی لاکچری فوتبالیست ها شد و مهم ترین سوالی که در ذهن مخاطبان فوتبال و مردم عادی پیش می آید این است که این دستمزدهای نجومی از کجا تامین می شود؟! باشگاه های ما که مدام از بی پولی و شرایط بد اقتصادی گلایه می کنند چگونه چنین دستمزدهایی را می پردازند؟ راه های قانونی درآمدزایی در فوتبال کشورمان تا حد زیادی مسدود است؛ از قانون کپی رایت برای تولید البسه گرفته تا حق پخش تلویزیونی و.

پس مدیران باشگاه ها این پول ها را از کجا می آورند که به بازیکنان ایرانی و خارجی پرداخت می کنند؟ اکثر باشگاه ها اگرچه روی کاغذ غیر دولتی و خصوصی نامیده می شوند اما در واقع از جیب بیت المال ارتزاق می کنند و به نوعی جیب باشگاه ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت مالی؛ گمشده فوتبال کشور/ ولخرجی باشگاه های ایرانی از جیب مردم!

شفافیت مالی؛ گمشده فوتبال کشور/ ولخرجی باشگاه های ایرانی از جیب مردم!