مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 22:422022-07-26اجتماعي

آغاز بارش های سیل آسا از عصر امروز در فارس/ بارندگی پنجشنبه در شیراز به اوج می رسد


مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به پایش لحظه ای سامانه بارشی گفت: بارندگی از ساعت 19:30 عصر امروز سه شنبه در شهرستان های داراب و لار آغاز شد و بیشترین بارندگی تا این لحظه در ایستگاه لار با 36 میلی متر ثبت شده است.

- خلیل عبداللهی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بارندگی تا این لحظه سبب آب گرفتگی معابر، ریشه کن شدن چندین درخت و  سقوط دکل های برق در این شهرستان ها شده، که با کم شدن شدت بارندگی و فروکش کردن آب گرفتگی ها و زحمات  فرمانداری ها و شهرداری ها در جمع آوری درختان و اتصال مجدد برق، وضعیت نسبتاً پایدار شد.

عبداللهی در خصوص تشدید فعالیت این سامانه بارشی در استان فارس گفت: بارندگی این سامانه بارشی هر چه به سمت شمال استان پیشروی می کند بر شدت و تقویت آن افزوده می شود پس در شهرهای گراش، اوز، فیروز آباد، قیر و کارزین، مهر، کازرون، نورآباد و رستم، بارندگی و مرکز استان خاصه شهر شیراز، بارندگی شدیدتری را خواهیم داشت.

وی به اشاره به صدور اخطاریه سطح  قرمز در استان گفت: اخطاریه ها در سراسر استان صادر و اعلام شده و مجدد از مردم خوب استان و شهر شیراز درخواست داریم تا به هشدارها توجه کافی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس افزود: تمام تفرجگاه های استان تعطیل شده و هشدارها و اطلاعیه هایی به عشایر داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش های سیل آسا از عصر امروز در فارس/ بارندگی پنجشنبه در شیراز به اوج می رسد

آغاز بارش های سیل آسا از عصر امروز در فارس/ بارندگی پنجشنبه در شیراز به اوج می رسد