مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 21:222022-07-26سياسي

برگزاری نشست «آسیب شناسی و چالش های آزادسازی سهام عدالت» در قم


دستیار ویژه معاونت امور تعاون در حوزه سهام عدالت وزارت رفاه، در نشست «آسیب شناسی و چالش های آزادسازی سهام عدالت»، با اشاره به تبعات آزادسازی سهام عدالت گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست تخصصی  آسیب شناسی و چالش های آزادسازی سهام عدالت و ارائه الگوهای مطلوب عصر امروز در سالن جلسات مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم برگزار شد.

مصطفی صالحی دستیار ویژه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه سهام عدالت طی سخنانی اظهار کرد: مدلی که امروزه در بحث سهام عدالت مطرح است، نزدیک به 16 سال است که توسط مقام معظم رهبری به تصویب رسیده، و به عنوان یک طرح پیش رو در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تاکیدی که ما در موضوع سهام عدالت داریم این است که باید نص قانون به طور دقیق و واضح اجرا شود و اگر به درستی این کار صورت بگیرد دیگر مشکلات و تخلفاتی در این زمینه نخواهیم داشت، همه این نکات در مفاد 34 الی 38 اصل 44 قانون اساسی و ابلاغیه سال 1385 رهبری عنوان شده است.

 دستیار ویژه معاونت امور تعاون در حوزه سهام عدالت تصریح کرد: در یک دهه گذشته دولت ها در راستای دور زدن قانون و زیرپا گذاشتن حق مردم در طرح آزاد سازی سهام عدالت تخلفات بسیاری را انجام داد ه اند، برای مثال یکی از این تخلف ها؛ واگذاری سهام شرکت های غیر بورسی است که این دقیقا در تض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست «آسیب شناسی و چالش های آزادسازی سهام عدالت» در قم

برگزاری نشست «آسیب شناسی و چالش های آزادسازی سهام عدالت» در قم