مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:522022-07-26ورزشي

هیات رییسه فدراسیون نجات غریق انتخاب شدند/ یک نامزد رای نیاورد


مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد و طی آن ترکیب هیات رییسه این فدراسیون بر اساس رای گیری مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز سه شنبه 4 مردادماه به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور مهدی حیدری رییس فدراسیون و سید عبدی افتخاری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها، شادی قیاسی نایب رییس بانوان و مرتضی محسنی نایب رییس فدراسیون، محمد رواسی زاده دبیر کل فدراسیون و دبیر مجمع و همچنین نماینده حراست فدراسیون های ورزشی از دیگر افراد حاضر در مجمع بودند.

در آغاز این مجمع مهدی حیدری ضمن قدردانی از وزارت ورزش و حمایت های سید حمید سجادی وزیر محترم ورزش و سید محمد پولادگر معاون وی، از تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق سال گذشته منجیان به عنوان نتیجه این حمایت ها یاد کرد.

وی همچنین اشاره ای داشت به طرح فدراسیون برای تجهیز و ایمن سازی اماکن ورزشی که با حمایت وزارت ورزش و حسب دستور ریاست محترم جمهور، بودجه ویژه ای ویژه برای آن تخصیص پیدا کرد.

  رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در ادامه گزارش عملکرد و فعالیت های سال 1400 این فدراسیون شامل دوره های آموزشی (بخش ها و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات رییسه فدراسیون نجات غریق انتخاب شدند/ یک نامزد رای نیاورد

هیات رییسه فدراسیون نجات غریق انتخاب شدند/ یک نامزد رای نیاورد