مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 15:572022-07-26سياسي

واکنش تند رجایی به اظهارات باهنر


آقای هاشمی در بین جناح چپ و راست، موافقین و مخالفینی داشت اما مخالفین آقای هاشمی در حدی نبودند که مانع پیشبرد کارهای ایشان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبر سراسری، سخنان اخیر محمدرضا باهنر درباره ممانعت راست سنتی از اجرا طرح های هاشمی در دولت سازندگی و پس از آن باعث شد فصل جدیدی هم در سیاست و هم در تاریخ سیاسی کشور گشوده شود.

با این حساب این سوال جدی در ذهن ها شکل گرفت که اگر راست سنتی نیز مانع هاشمی در دولت هایش بوده است پس به راستی هاشمی در کدام دسته بندی سیاسی می گنجد و کدام طیف او را به پیش می بردند؟ غلامعلی رجایی،فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره روایت باهنر از تضاد جناح راست سنتی با هاشمی رفسنجانی ب گفت: من گمان می کنم این صحبت آقای باهنر در این دوره یک نقد منصفانه است.

آقای هاشمی از معدود شخصیت هایی بود که از زمان خود جلوتر بود در خاطرات قبل از انقلابشان نیز مشخص است که در آن دوره به ژاپن و اروپا سفر کرده اند تا از تجربیات آن ها بیاموزند.

آقای هاشمی به دلیل اعتباری که پیش امام داشت و نقشی که در مجلس ایفا می کرد به قدر کافی از ظرفیتی برخوردار بود که بتواند برنامه های خود را پیش ببرد؛ به عنوان نمونه در دولت جنگ با مترو مخالفت کردند آقای هاشمی به جلسه دولت رفت و ضمن شنیدن انتقادات مطرح کردند که اعتبارات این طرح را تامین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند رجایی به اظهارات باهنر

واکنش تند رجایی به اظهارات باهنر