مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 15:322022-07-26سياسي

دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج خاموش شد


دادستان عمومی و انقلاب قزوین با همراهی دادستان محمدیه با حضور در محل استقرار دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج، از خاموش بودن این دوربین ها اطمینان حاصل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: شورای تامین استان در سال 1399 مصوبه ای در مورد انتقال و جابجایی دوربین های اخذ عوارضی آزادراه قزوین- کرج تصویب کرد، که متاسفانه  هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته بود.

وی افزود: در مکاتبه مدیرکل امنیتی استانداری قزوین با دادستان مرکز استان مشکلات ناشی از دریافت عوارض روزانه از شهروندان بخش محمدیه و شهرک مهرگان که مجبورند برای تردد در مسیر قزوین از اتوبان عبور کنند، مطرح شد که به دلیل اهمیت موضوع بلافاصله نسبت به اجرای مصوبه برای انتقال دوربین های اخذ عوارض دستورات لازم به دستگاه های متولی صادر شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: پس از صدور دستور اجرایی شدن مصوبه جابجایی دوربین ها به محل استقرار جدید، مسئولان مربوطه اعلام کردند؛ به علت هزینه های بالا در حال حاضر امکان جابجایی در زمان تعیین شده نیست.

لذا دستگاه قضایی نیز در راستای احقاق حقوق مردم دستور خاموش شدن و قطع برق تمامی دوربین های نصب شده در محل را صادر کرد، که خوشبختانه در چند روز گذشته دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج خاموش شد

دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج خاموش شد