مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-26اقتصادي

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برگزار می شود


نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته از 4 الی 8 مردادماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین حسینی رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در وسعت 3 هزار مترمربع وبا حضور بیش از 50 شرکت فعال صنعت ساختمان کشور واستان به مدت 4 روز در بیرجند برگزار می شود.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد، بیان داشت: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام هایی مهمی برداشته شود وی با اشار ه به برگزاری موفق بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در سال گذشته بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی این حوزه می تواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی صنعت پیشران اقتصادی محسوب شود.

رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی با تاکید بر ظرفیت های بالقوه در بزرگترین رویداد ملی استان در حوزه صنعت، تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای بالقوه در این رویداد مهم اقتصادی و به منظور استفاده بهینه از فرصتهای بوجود آمده در شرایط کنونی و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان بدون واسطه گری، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان فرصتی در جهت ارتباط مستقیم مخاطبان و تولید کنندگان صنایع جهت عقد قراردادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برگزار می شود

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برگزار می شود