مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:472022-07-26فرهنگي

چه تعداد کنسرت در 3 ماه نخست سال برگزار شد؟


حضور رسمی سه گروه موسیقی ایرانی در خارج از کشور و حضور چهار گروه خارجی برای اجرا در ایران و همچنین صدور مجوز انتشار 14 کتاب گویا از دیگر اقدامات دفتر موسیقی در سه ماهه نخست سال جاری بوده است.

- پس از مدتی تعطیلی سامانه اخذ مجوز های آثار موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با رفع این مشکل، آمار مجوز های صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سه ماه نخست سال 1401 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر امور موسیقی، در سه ماهه اول سال 1401، برخلاف بهار دو سال گذشته که اجرا های صحنه ای به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و برخط برگزار شد، 126 اجرای صحنه ای مجوز دریافت کردند و تعداد دفعات اجرای این برنامه ها به 328 نوبت اجرا رسید.

از این تعداد 96 اجرا در ژانر پاپ، 13 اجرا در گونه ردیف دستگاهی، 6 اجرا در گونه تلفیقی، 8 اجرا محلی و 3 اجرا موسیقی کلاسیک بوده است.

با توجه به تفویض اختیار در بخش اجرای صحنه ای به اداره کل ارشاد استان ها، این آمار فقط مربوط به مجوز هایی است که توسط دفتر موسیقی صادر شده و مجوز های صادره توسط ادارات کل استان ها را شامل نمی شود.

آمار سراسری نیز به زودی و به تفکیک استان ها اطلاع رسانی می شود.

در مدت یادشده، 21 آلبوم موسیقی مجوز دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد کنسرت در 3 ماه نخست سال برگزار شد؟

چه تعداد کنسرت در 3 ماه نخست سال برگزار شد؟