مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 22:572022-07-25بين الملل

اتحادیه اروپا اقدامات قانونی جدید علیه انگلیس را آغاز کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازاندیشکده استراتفور شبکه آمریکایی بلومبرگ در تاریخ 22 ژوییه (31 تیرماه) گزارش داد که اتحادیه اروپا چهار اقدام قانونی (رویه نقض) جدید را علیه بریتانیا به دلیل نقض توافقات پس از برگزیت (خروج انگلیس .

- پس از تصویب لایحه پروتکل ایرلند شمالی در مجلس عوام و راهیابی آن به مجلس اعیان انگلیس، اتحادیه اروپا چهار اقدام قانونی جدید را علیه لندن به دلیل نقض توافقات پس از برگزیت آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازاندیشکده استراتفور شبکه آمریکایی بلومبرگ در تاریخ 22 ژوییه (31 تیرماه) گزارش داد که اتحادیه اروپا چهار اقدام قانونی (رویه نقض) جدید را علیه بریتانیا به دلیل نقض توافقات پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) آغاز کرد و بروکسل گفته که به لندن دو ماه فرصت می دهد تا قبل از اتخاذ اقدامات بیشتر پاسخ دهد.

لایحه پروتکل ایرلند شمالی — قانونی که دولت بریتانیا را قادر می سازد بخش هایی از توافق برگزیت در مورد ایرلند شمالی را لغو کند - 20 ژوییه (29 تیرماه) در مجلس عوام بریتانیا تصویب شد.

طبق گزارش اندیشکده آمریکایی، رویه های نقض جدید، تشدید تنش ها بین اتحادیه اروپا و حزب محافظه کار انگلیس را نشان می دهد و این مسئله را بسیار بعید می کند که لیز تراس و ریشی سوناک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا اقدامات قانونی جدید علیه انگلیس را آغاز کرد

اتحادیه اروپا اقدامات قانونی جدید علیه انگلیس را آغاز کرد