مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 22:522022-07-25ورزشي

غیاثی: این پیروزی را به هواداران قمی هدیه می کنم که ما را تنها نگذاشتند


سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به حضور پرشور هوادارن قمی در ورزشگاه گفت: از هوادارن با معرفت قمی تشکر می کنم که این هفته هم تیم را تنها نگذاشتند، - سید وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در پایان بازی هفته سوم فردوس قم و فرش آرا مشهد در گفت وگو با خبرنگار فارس قم بیان کرد: همانطور که دیروز در مصاحبه ام گفتم تیم فرش آرا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت، قبل از بازی با بازیکنان و کادر فنی متحد شدیم تا برای پیروزی و شاد کردن دل هوادارن قمی در مسابقه حاضر شویم.

وی ادامه داد: به نظرم هر دو تیم نمایش خوبی را از خود برجای گذاشتند و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، می توانستیم بیش تر از 4 گل بزنیم اما خب با بدشانسی رو به رو شدیم.

از هوادارن با معرفت قمی تشکر می کنم که این هفته هم تیم را تنها نگذاشتند، این 3 امتیاز را به هوادارن عزیز خودمان هدیه می کنم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص عملکرد داوری افزود: به نظرم داور توانست بازی را با این همه حواشی به خوبی مدیریت کند، در صحنه ای هم که نیمکت فرش آرا معترض بود انصافا اتفاق خاصی رخ نداد و من تصمیم داور را تحسین می کنم.

وی با اشاره به حضور وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال به عنوان مهمان ویژه این دیدار خاطر نشان کرد: در گذشته حضور وحید شمسایی در قم باعث خیر و برکت برای فوتسال قم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیاثی: این پیروزی را به هواداران قمی هدیه می کنم که ما را تنها نگذاشتند

غیاثی: این پیروزی را به هواداران قمی هدیه می کنم که ما را تنها نگذاشتند