مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 20:472022-07-25اجتماعي

کرمان/ وقوع طوفان شن و کاهش دید افقی به کمتر از 10 متر


ساعاتی پیش بروز پدیده طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گردوغبار شدید در حوزه شهرستان های منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبارجنوب، - قلعه گنج و جیرفت شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از وقوع طوفان شن و کاهش دید افقی به کمتر از 10 متر در این منطقه خبر داد و گفت: رانندگان با احتیاط در محورهای جنوب کرمان تردد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجتبی رییسی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بروز گردو غبار شدید سبب دید افقی کمتر از 10 متر شده است.

وی افزود: ساعاتی پیش بروز پدیده طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گردوغبار شدید در حوزه شهرستان های منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج و جیرفت شده است.

وی تصریح کرد: گزارش گشت های راهداری هم اکنون میزان دید افقی در محورهای جنوب کرمان بویژه رودبار جنوب به زهکلوت و محور قلعه گنج - رمشک و قلعه گنج رمشک به کمتر از 10 متر کاهش یافته است.

وی از رانندگان خواست با توجه به افزایش میزان کاهش دید افقی در جاده های حوزه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج جوانب احتیاط را رعایت و از تردد غیر ضرور در محورها به ویژه در محور زهکلوت و رمشک خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان/ وقوع طوفان شن و کاهش دید افقی به کمتر از 10 متر

کرمان/ وقوع طوفان شن و کاهش دید افقی به کمتر از 10 متر