مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-25اجتماعي

کرمان/ مسدود شدن راه چند روستا در پی سیلاب


سیلاب روز گذشته جاده چهار روستا در منطقه جبالبارز را مسدود کرده بود که همان دیروز به کمک راهداری و مردم محلی راه این روستاها بازگشایی شد لذا عبور و مرور در منطقه جبالبارز برقرار است.

- سرپرست فرمانداری جیرفت کرمان گفت: راه های روستایی زمین حسین و به بحرآسمان در حوزه ساردوییه به دلیل سیلاب شب گذشته هنوز مسدود هستند.

احمد بلندنظر با اشاره به بارش ها در منطقه جبالبارز و ساردوییه شهرستان جیرفت در ادامه به ایسنا می گوید: سیلاب روز گذشته جاده چهار روستا در منطقه جبالبارز را مسدود کرده بود که همان دیروز به کمک راهداری و مردم محلی راه این روستاها بازگشایی شد لذا عبور و مرور در منطقه جبالبارز برقرار است.

به گفته او، راه های روستایی زمین حسین و به بحرآسمان در حوزه ساردوییه به دلیل سیلاب شب گذشته مسدود هستند و با توجه به ادامه دار بودن بارندگی ها و طبق توافق با مردم این منطقه، مقرر شد که بازگشایی این مسیرها از روز جمعه آغاز شود.

سرپرست فرمانداری جیرفت درباره خسارات نیز به ایسنا گفت: خوشبختانه خسارت جانی تا کنون نداشتیم اما آب باران وارد خانه چند عشایر شده که جمعیت هلال احمر اقلام ضروری را در اختیار آنها قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان/ مسدود شدن راه چند روستا در پی سیلاب

کرمان/ مسدود شدن راه چند روستا در پی سیلاب