مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-25اقتصادي

دریچه های سد میناب تا ساعاتی دیگر باز می شود


دریچه های تخلیه سد استقلال میناب برای آمادگی مهار سیلاب های احتمالی در پی هشدار هواشناسی سطح قرمز تا ساعاتی دیگر باز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرمانداری میناب در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به پیش بینی بارندگی در روزهای آینده و به منظور کاهش حجم مخزن سد استقلال دریچه های تخلیه (تحتانی) تا ساعتی دیگر بازگشایی می شود.

در این اطلاعیه از همه مردم عزیز و ساکنین حاشیه رودخانه میناب  خواسته شده استا از هرگونه تردد در حریم و بستر رودخانه خوداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هواشناسی هرمزگان سطح هشدار برای بارندگی های شدید در این استان را از حالت نارنجی (اقدام فوری) به قرمز (اقدام فوری و همه جانبه) تغییر داده است.

در این هشدار تاکید شده که سامانه مونسونی بارشی شدید از بعد از ظهر دو شنبه تا اواخر وقت جمعه در هرمزگان فعال خواهد بود و سبب بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و تندباد شدید همراه با گرد و خاک در ارتفاعات و در سطح استان خواهد شد.

منطقه اثر این سامانه نیز در بندرعباس، بستک، بندرخمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، سیری، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، جزیره کیش، جزیره لاوان و میناب اعلام خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریچه های سد میناب تا ساعاتی دیگر باز می شود

دریچه های سد میناب تا ساعاتی دیگر باز می شود