مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 09:022022-07-25بين الملل

جوان بوشهری تیر غیب بر قلب غربی ها شد


گرما بر جانشان رخنه کرده بود اما گرمای شعله انگیزه آنها برای سرکوب آمریکا بیشتر بود، نادر چشم بربست و زیر لب با خود گفت: «خدایا اگر برای توست که پیروزی این ملت تضمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر - فاطمه مظفری پور: 14 خردادماه سال 1342 بود که روستای نوکار شهرستان دشتی، قدمگاه تولد فرزندی شد که آوازه نامش هنوز هم رعشه بر اندام آمریکایی ها می اندازد.

آن روز، دشتی بر بالین خاک خود می بالید که قدم فرزندی بر آن خواهد نشست که فردای یک ملت را آباد خواهد ساخت؛ این دیار با نام نادر مهدوی علم به دوش مقاومت یک سرزمین گشت.

دغدغه اسلام رخنه بر جانش داشت نادر در خاک دلاورپرور دشتی رخ نمود و رشد کرد، هرچه گذر عمر بر قامت نادر می افزود، دغدغه او برای پاسداشت ارزش های اسلامی سرزمینش هم بزرگ تر می شد، نادر چنان انگیزه بر قلبش خانه افکنده بود که سردمداران پاسداشت خاک این سرزمین، فرماندهی ناوگروه دریایی ذوالفقار، وابسته به منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نادر سپردند.

این دیار سرخ فام، خوب به یاد دارد عملیات کربلای سه را که چطور نادر مهدوی و چندین تن از جوانان پا به کار اسلام، شبیه به نادر، علم آزادی بر دوش گرفته و با ایثارشان فتح اسکله و پایانه نفتی الامیه عراق را به ارمغان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان بوشهری تیر غیب بر قلب غربی ها شد

جوان بوشهری تیر غیب بر قلب غربی ها شد