مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 21:372022-07-24سياسي

رسانه ها مطالبات کف جامعه را به مسوولان منتقل کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رسانه ها مشکلات کف جامعه را به مدیران منتقل کنند و متقابلا تصمیم مدیران را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی در نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های کردستان اطلاع رسانی واقع بینانه رسانه ها را رسالت رسانه های جمعی دانست و افزود: رسانه ها نباید خدمات دولت را سیاه نمایی کنند.

وی از افشاگری و مچ گیری رسانه ها از نظام مدیریتی انتقاد کرد و گفت: افشاگری تنها در مواردی معقولانه و درست است که نظام مدیریتی نتواند  مشکلات خود را حل کند و وظایف مدیریتی خود را عملی کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: کار رسانه ای در نظام جمهوری اسلامی نظام زندگی و فکری ما را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه نظام رسانه و نظام مدیریتی 2 بال پرنده  و لازم و ملزوم یکدیگرند تاکید کرد: همکاری رسانه و مدیریت سود و منفعت مردم را بدنبال دارد.

رمضانی افزود: رسانه ها در نظام اسلامی باید رسالت انقلابی خود را بخوبی ایفا کنند.

وی تضارب آرا، نقد و خردجمعی رسانه ها در نشست های تخصصی قبل از انتشار اخبار را ضروری برشمرد و گفت: رسانه نباید یاس و نامیدی را به جامعه تزریق کنند بلکه مجموعه رسانه ها بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مطالبات کف جامعه را به مسوولان منتقل کنند

رسانه ها مطالبات کف جامعه را به مسوولان منتقل کنند