مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 19:572022-07-24سياسي

عقوبت سخت در انتظار فردی که برای دیده شدن ملکش درخت کشت!


اگر قرار باشد از همراهی و همسویی مردم در شکل گیری یک پرونده و به ثمر نشستن آن سخن بگوییم، حالا مثالی در اختیار داریم که بسیار جالب توجه است و حتی می توان امیدوار به گسترش آثارش بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به تازگی ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد که حکایت از رقم خوردن اتفاقی تکراری، اما غیرقابل انکار داشت؛ خشک کردن درختان در راستای اهداف تجاری و اقتصادی، که این بار در حاشیه خیابان ولیعصر تهران رقم خورده و یک شهروند با بیانی ساده و به کمک گوشی تلفن همراهش آن را به رویت بسیاری از مردم و مسئولان رساند.

آن گونه که در این روایت ویدئویی تاکید شده، خشک شدن تعدادی از درختان چنار کهنسال حاشیه طولانی ترین خیابان کشور، آن هم تنها درختانی که مجاور یک ملک نوساز هستند، تردیدی باقی نمی گذارد که با اتفاقی طبیعی و عادی مواجه نیستیم، به ویژه وقتی در فیلم مذکور می بینیم که درختان بالادست و پایین دست خیابان در این محدوده کاملا سبز هستند.

نکته ای کلیدی که موجب می شود این گزارش به سرعت به دست اعضای شورای شهر تهران برسد و ناصر امانی، یکی از این اعضا این ماجرا را از شهرداری پیگیری نموده و اعلام نماید که در مورد خشکاندن درختان چنار توسط یک ملک نوساز در خیابان ولیعصر تقاطع محمودیه باید بگویم که براساس گزارشی که از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقوبت سخت در انتظار فردی که برای دیده شدن ملکش درخت کشت!

عقوبت سخت در انتظار فردی که برای دیده شدن ملکش درخت کشت!