مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:122022-07-24اقتصادي

از تامین اعتبار برای آسفالت جاده تا رفع مشکل گاز در سفر استاندار به پراشکفت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکل گاز خانوارهای پراشکفتی تا قبل از فصل زمستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در جمع مردم پراشکفت با اشاره به مشکل جاده دسترسی مردم منطقه گفت: 5 کیلومتر از 10 کیلومتر جاده این منطقه خاکی و نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است که این رقم را تامین خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکل آب آشامیدنی 43 روستای دشتروم اشاره و عنوان کرد: با رفع معارضات شبکه آب پایداری برای دشت روم طراحی شود.

وی با اشاره به مشکل آب کشاورزی منطقه گفت: مطالعات سد در دولت نهم و دهم آغاز شد اما در دولت گذشته متوقف شد و در حال حاضر مطالعات سد ناقص است که آب منطقه ای اعلام کرد برای ادامه مطالعات سد، اعتبار اختصاص می دهد.

   وی با بیان اینکه امیدواریم طرح هر چه سریعتر به نتیجه برسد، تا مشکل آب منطقه رفع شود، افزود: ظرفیت ذخیره آب سد 201 میلیون مترمکعب است که از همه سدهای استان بزرگتر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  همچنین از معتمدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خواست نوسانات برق دشتروم و روستاهای اطراف را ظرف یک ماه آینده رفع کند.

احمدزاده در خصوص احداث سالن ورزشی در دشت روم گفت:  سه سالن و چمن ورزشی برای این منطقه مورد نیاز است که ورزش جوانان در این خصوص اقدامات لازم را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تامین اعتبار برای آسفالت جاده تا رفع مشکل گاز در سفر استاندار به پراشکفت

از تامین اعتبار برای آسفالت جاده تا رفع مشکل گاز در سفر استاندار به پراشکفت