مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:072022-07-24اجتماعي

وزش باد شدید همراه با گردوخاک شرق و مرکز اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق و تا حدی مرکز استان خواهد شد.

- ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی سه روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تاقسمتی ابری در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق و تا حدی مرکز استان خواهد شد.

وی گفت: روزهای پایانی هفته با فعالیت سامانه بارشی تابستانه، افزایش ابر و وزش باد شدید و بارش های رگباری و رعدوبرق خواهیم داشت که در مناطق جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

هنرمند با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در نیمه غربی 2 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 42 و کمینه فردا صبح 24 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با 9 و خور و بیابانک با 46 درجه سانتی گراد به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید همراه با گردوخاک شرق و مرکز اصفهان را فرا می گیرد

وزش باد شدید همراه با گردوخاک شرق و مرکز اصفهان را فرا می گیرد