مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 12:172022-07-24اقتصادي

قیمت تمام شده مرغ وارداتی 16هزار تومان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن تأمین کنندگان فرآورده های خام دامی، از فروردین ماه سال 1400 که واردات مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفت حدود 170 ـ 180 هزار تن مرغ منجمد از کشور های ترکیه و برزیل تخصیص یافته و تأمین ارز شده و .

- دبیر انجمن تأمین کنندگان فرآورده خام دامی گفت: قیمت تمام شده مرغ وارداتی افزایش یافته و قیمت هرکیلوگرم از این محصول به 16هزار تومان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن تأمین کنندگان فرآورده های خام دامی، از فروردین ماه سال 1400 که واردات مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفت حدود 170 ـ 180 هزار تن مرغ منجمد از کشور های ترکیه و برزیل تخصیص یافته و تأمین ارز شده و بخش عمده آن وارد کشور شده است، اما متأسفانه به رغم پیگیری های فراوان، واردکنندگان از روند قیمت گذاری و همچنین نحوه پرداخت بهای کالای تحویلی توسط شرکت پشتیبانی امور دام ناراضی هستند.

در همین راستا احمد شاد، دبیر انجمن تأمین کنندگان فرآورده های خام دامی در خصوص قیمت گذاری مرغ منجمد وارداتی گفت: محدودیت توان ذخیره سازی و واردات حجم زیادی از مرغ منجمد در زمان محدود کنار اتفاقاتی نظیر جنگ روسیه و اوکراین و اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها باعث شد قیمت تمام شده واردات مرغ افزایش یابد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تمام شده مرغ وارداتی 16هزار تومان است

قیمت تمام شده مرغ وارداتی 16هزار تومان است