مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 08:372022-07-24پزشكي

کلید اولیه آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1401 در 30 تیرماه 1401 در 17 حوزه دانشگاه های علوم پزشکی در شهر های اصفهان، - کلید اولیه سوالات سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1401 در 30 تیرماه 1401 در 17 حوزه دانشگاه های علوم پزشکی در شهر های اصفهان، یزد، همدان، مشهد، گیلان، کرمان، قزوین، بندرعباس، شیراز، کرمانشاه، زاهدان، تهران، ارومیه، تبریز، ساری، بابل و اهواز برگزار شد.

در این دوره از آزمون دستیاری دندانپزشکی تعداد یک هزار و 851 نفر شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و 162 نفر زن و تعداد 689 نفر مرد بودند.

کلید اولیه سوالات آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

ir منتشر شده است.

بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی، کارنامه حاوی نمره و رتبه (صرف نظر از این که داوطلب مجاز یا غیر مجاز به انتخاب رشته باشد) از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید اولیه آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی منتشر شد

کلید اولیه آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی منتشر شد