مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 07:422022-07-24فرهنگي

فیلمسازان بزرگی که چرند و پرند می سازند!


نظام الدین کیایی صدابردار پیشکسوت سینمای ایران با بیان اینکه دیگر از کار کردن در سینمای ایران لذت نمی برد از فیلمسازان بزرگی سخن گفت که دیگر فیلم هایی چرند و پرند می سازند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نظام الدین کیایی صدابردار پیشکسوت سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین فعالیت های حرفه ای خود گفت: یکی از آخرین کارهایی که داشته ام صدابرداری فیلم مجبوریم بود که این روزها در حال اکران در سینماهاست.

در فیلم لامینور هم اسمم به عنوان بازیگر درج شده در حالی که واقعاً در این فیلم بازی نکردم و این از لطف رضا درمیشیان تهیه کننده آن فیلم بود که اسم من را هم در تیتراژ آورد.

فیلم ملاقات با جادوگر را هم کار کرده ام که هنوز به اکران نرسیده است.

علت قبول کردن این کار هم این بود که کارگردانش فیلم اولی بود و من مدتی است که ترجیح می دهم با کارگردان هایی کار کنم که کار اول شان را می سازند.

دیگر حوصله کار کردن با آن هایی را که خود را قطب سینما می دانند اما در واقعیت فقط در جا زده اند و هیچ رشدی در سینما نداشته اند، ندارم! وی تأکید کرد: من کار با جوانان را راحت تر می پذیرم چرا که معتقدم آینده سینما از آن همین جوانان است.

فلان کارگردانی را که تا امروز شاید 50 فیلم هم ساخته باشد، من می شناسم و می دانم حد فیلمسازی اش تا کجاست، بیشتر از آن که نمی رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمسازان بزرگی که چرند و پرند می سازند!

فیلمسازان بزرگی که چرند و پرند می سازند!