مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 22:272022-07-23اقتصادي

20 میلیارد تومان جهت عمران و آبادانی بخش مرکزی آبدانان هزینه می شود


تا پایان سال جاری 200 میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت ها و عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی آبدانان هزینه می شود.

- جعفر حیدری بخشدار مرکزی شهرستان آبدانان شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بهسازی محیط روستاها، تامین آب شرب، مرمت و نگهداری جاده های مواصلاتی و دسترسی روستا را در اولویت های در دست اجرا هستند.

  وی افزود: امسال برای اولین بار 120 میلیارد ریال از محل اعتبارهای مسئولیت های اجتماعی به روستاهای بخش اختصاص یافته است و در صورت تحقق این میزان اعتبار شبکه های آب، برق، گاز و مخابرات و فضاهای ورزشی این مناطق برای دراز مدت اصلاح و بهسازی می شوند.

بخشدار مرکزی آبدانان بیان کرد: تا پایان سال جاری 200 میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت ها و عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی آبدانان هزینه می شود.

حیدری گفت: با صرف این میزان اعتبار که 80 درصد آن از منابع ملی و مابقی نیز از محل اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای تأمین شده است، 14 طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در بخش احداث، تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: کار اصلاح، بهسازی و آسفالت روستاهای انجیره، گنداب و هفت چشمه با حجم 15 هزار متر مربع و با اعتبار 35 میلیارد ریال انجام شده و تا پایان سال جاری کار آسفالت و بهسازی پنج روستای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد تومان جهت عمران و آبادانی بخش مرکزی آبدانان هزینه می شود

20 میلیارد تومان جهت عمران و آبادانی بخش مرکزی آبدانان هزینه می شود