مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 18:222022-07-23دانش

دانشگاه محقق اردبیلی رتبه یک کشور در رشته مهندسی مواد را کسب کرد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از ورود موفقیت آمیز این دانشگاه به رتبه بندی موضوعی شانگهای 2022 و کسب رتبه یک کشور در رشته مهندسی مواد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، داود سیف زاده از ورود موفقیت آمیز دانشگاه محقق اردبیلی به رتبه بندی موضوعی شانگهای برای اولین بار خبر داد و اظهار کرد: نظام رتبه بندی شانگ های که از معتبرترین نظام های رتبه بندی است که در سال 2022 دانشگاه های جهان را در 54 رشته مختلف در 5 حوزه موضوعی کلی شامل حوزه های مهندسی(22 رشته)، علوم طبیعی(8 رشته)، علوم زیستی(4 رشته)، علوم پزشکی(6 رشته) و علوم اجتماعی(14 رشته) مورد ارزیابی قرار داده است.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی برای نخستین بار در جمع 34 دانشگاه ایرانی حاضر در این رتبه بندی حضور یافته و در رشته مهندسی مواد و مهندسی حائز رتبه فاخر اول در بین دانشگاه های ایرانی و رتبه 400-301 در بین دانشگاه های جهان شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: نظام رتبه بندی شانگهای در سال 2022 مجموعا اطلاعات مربوط به 5 هزار دانشگاه از سراسر دنیا را بررسی و یک هزار و 800 دانشگاه برتر را که از حداقل تعداد تولیدات علمی در بازه زمانی 2020-2016 در پایگاه Web of Science برخوردار بوده اند، حائز شرایط حضور در رتبه بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محقق اردبیلی رتبه یک کشور در رشته مهندسی مواد را کسب کرد

دانشگاه محقق اردبیلی رتبه یک کشور در رشته مهندسی مواد را کسب کرد