مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 16:572022-07-23حوادث

مرد نظامی نما بازداشت شد


مخفیگاه وی بررسی شد که در گام اولیه دو فقره کارت شناسایی جعلی نظامی با درجه سرگردی، یک فقره کارت تردد جعلی موتور سیکلت، یک برگ کاغذ گلاسه یک نهاد نظامی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که با جعل هویت خود را فردی نظامی و صاحب نفوذ معرفی کرده بود، خبرداد.

سرهنگ علی ولیپورگودرزی، به تشریح برخی از مهم ترین پرونده های پلیس آگاهی در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: چندی پیش تحقیقات گسترده ای از سوی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی صورت گرفت که در نتایج این تحقیقات فردی که با جعل هویت ادعا کرده بود نظامی است و میان یگان های نظامی دارای نفوذ است مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت گفت: تحقیقات پلیس به صورت شبانه روزی پیدا کرد تا اینکه کارآگاهان مخفیگاه این متهم را در محدوده غرب تهران مورد شناسایی قرار دادند و در عملیاتی که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهم دستگیر شده خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم، مخفیگاه وی بررسی شد که در گام اولیه دو فقره کارت شناسایی جعلی نظامی با درجه سرگردی، یک فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد نظامی نما بازداشت شد

مرد نظامی نما بازداشت شد