مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 16:172022-07-23سياسي

اعلام عزای عمومی در استهبان


در بخشی از پیام نماینده ولی فقیه در استان فارس در پی حادثه سیل استهبان و جان باختن شماری از هموطنان در این حادثه، اعلام شده است که فردا، دوم مردادماه عزای عمومی در این شهرستان برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استهبان، در پی بروز سیل در شهرستان استهبان و جان باختن شماری از هموطنانمان در این حادثه، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ - جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای خاوری، امام جمعه شهرستان استهبان - جناب آقای مهندس کارگر، فرماندار محترم شهرستان استهبان - اهالی محترم شهرستان استهبان و منطقه رودبال ایج استماع خبر وقوع سیل هولناک اخیر و جان باختن جمعی از هموطنان شریفمان، موجب تاثر و تالم خاطر شدید گردید.

هرچند که صبر بر این ضایعه مولمه سخت و جانکاه است لیکن از آنجا که فرموده اند: وَاصْبِرْ عَلَیٰ مَا أَصَابَکَ ۖ إِنَّ ذَٰلِکَ مِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ مشیت و مقدرات الهی را ارج نهاده و به درگاه رفیعش سر تعظیم فرود می آوریم.

مجدداً ارتحال این عزیزان را تسلیت عرض نموده، برای آن به حق واصل شدگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام عزای عمومی در استهبان

اعلام عزای عمومی در استهبان