مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 14:422022-07-23حوادث

مأمور قلابی یک جاعل حرفه ای بود+ جزییات


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک جاعل حرفه ای خبر داد که خود را یک فرد نظامی معرفی کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک جاعل حرفه ای که خود را نظامی و ذی نفوذ معرفی می کرد، خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: با رصد های اطلاعاتی گسترده کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت یک جاعل حرفه ای که مدعی بود نظامی بوده و در یگان های نظامی ذی نفوذ است شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در غرب تهران شدند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی قضایی در یک عملیات پیچیده متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره سیزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست، از مخفیگاه وی دو فقره کارت شناسایی جعلی نظامی با درجه سرگردی، یک فقره کارت تردد جعلی موتور سیکلت، یک برگ کاغذ گلاسه یک نهاد نظامی کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان اشخاص نظامی با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد و اطلاعات جاعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور قلابی یک جاعل حرفه ای بود+ جزییات

مأمور قلابی یک جاعل حرفه ای بود+ جزییات