مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 14:172022-07-23سياسي

دستورهای کرونایی استاندار سمنان/ محدودیت های ویروس تاجدار بازمی گردد؟


رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با صدور دستورهایی در زمینه مدیریت کرونا تأکید کرد: متأسفانه شرایط کرونایی استان سمنان مناسب نیست و باید برای برون رفت از این مرحله به صورت شبانه روزی تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: عادی انگاری خاصی که در دو ماه اخیر بین مردم رواج یافته، باید فراموش شود و از مردم فهیم استان سمنان تقاضا داریم این بیماری را جدی گرفته و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: متأسفانه شرایط کرونایی استان سمنان مناسب نیست و باید برای برون رفت از این مرحله به صورت شبانه روزی تلاش کرد.

رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اضافه کرد: همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تزریق دز تکمیلی واکسن، سه اصل مهم در جهت مقابله با این بیماری است.

هاشمی گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان برنامه هایی برای اقناع سازی مردم و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه کند و در شبکه های استانی و فضای مجازی به اطلاع مردم برساند.

وی تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون و شهرداری ها نیز با نصب بنر و توزیع بروشور مردم را به رعایت موارد بهداشتی ترغیب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورهای کرونایی استاندار سمنان/ محدودیت های ویروس تاجدار بازمی گردد؟

دستورهای کرونایی استاندار سمنان/ محدودیت های ویروس تاجدار بازمی گردد؟