مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-23سياسي

زاکانی: سگ های بی صاحب در حال جمع آوری شدن هستند


علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند، در مورد سگ های ولگرد در پایتخت اظهار کرد: یکی از دغدغه های مردم در تهران جمع آوری سگ های بلاصاحب است که علاوه بر مشکلات آزار و اذیت، مشکلات بهداشتی را نیز برای شهر به همراه خواهد داشت.

وی گفت: با هماهنگی که انجام دادیم، پیمانکار مشخص و سگ های بلاصاحب در حال جمع آوری در سطح خیابان های تهران هستند و این سگ ها با رعایت موارد بهداشتی در مکانی نگه داری می شوند.

زاکانی درباره ارتباط مستقیم شهرداران مناطق تهران با مردم، تصریح کرد: با دستوری که به شهردارهای مناطق دادیم، قرار شد یک روز در هفته که دوشنبه ها است، شهرداران مناطق در بین مردم حضور پیدا کنند و  به طور مستقیم با مردم گفت وگو و در راستای رفع آن ها تلاش کنند.

شهردار تهران اضافه کرد: با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود تا مشکلات بزرگترین کلان شهر کشور مرتفع شود و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

بخش عمده مشکل آلودگی هوا تا 5 سال آینده برطرف می شود شهردار تهران بیان کرد: مشکلات زیر ساختی پایتخت به ویژه آلودگی هوا، نیازمند فعالیت اساسی است که با پیش بینی های کارشناسان نزدیک 20 سال به طول خواهد انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: سگ های بی صاحب در حال جمع آوری شدن هستند

زاکانی: سگ های بی صاحب در حال جمع آوری شدن هستند