مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:272022-07-23اقتصادي

بانک مرکزی: شرایط اتباع خارجی برای دریافت خدمات بانکی


مساله مهم در مورد اتباع خارجی این است که آنها باید کد مخصوص و مجوز وزارت کشور را داشته باشند تا بتوانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

- رییس کل بانک مرکزی شرایط لازم برای اتباع خارجی جهت دریافت خدمات بانکی را اعلام کرد.

علی صالح آبادی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط خدمات رسانی شبکه بانکی به اتباع خارجی اظهار کرد: اتباع خارجی خدمات بانکی را طبق مقررات دریافت می کنند.

وی تاکید کرد: مساله مهم در مورد اتباع خارجی این است که آنها باید کد مخصوص و مجوز وزارت کشور را داشته باشند تا بتوانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته برخی از اتباع غیر ایرانی اعلام کرده بودند که برای استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک در برخی ها بانک ها با مشکل مواجه شده اند.

در ادامه، این موضوع از بانک مرکزی مورد پیگیری قرار گرفت که اعلام شد خدمات مبتنی بر کارت، خرید اینترنتی و انتقال وجه از طریق پایا (تا سقف 10 میلیون تومان ) برای کلیه اتباع خارجی همچنان در دسترس است .

این در حالی است که بر اساس اسنادی که در اختیار ایسنا قرار گرفت، در راستای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، برخی محدویت ها در ارائه خدمات بانکی به اشخاص حقیقی خارجی به طور موقت اعمال شده و تا اطلاع ثانوی ممنوع است که شامل موارد زیر است: 1) افتتاح حساب ارزی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی: شرایط اتباع خارجی برای دریافت خدمات بانکی

بانک مرکزی: شرایط اتباع خارجی برای دریافت خدمات بانکی