مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-23اجتماعي

رد پای جهاد در قطعه ای از بهشت


از این رو به آن رو شد وقتی پای منافع اقتصادی در میان نبود؛ تنها سخن از عزم و اراده ای راسخ با خلوص نیت برای خدمت به خلق بود، این بار هم در اندیشه جوانان جهادگری که نشان داده اند اقدام جهادی برای منفعت مردم در هر عرصه ای حرفی برای گفتن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تنگ بستانک بدون شک قطعه ای از بهشت است، منطقه ای خوش آب و هوا و سرسبز در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت که اکنون به بهشت گمشده شهرت دارد.

میراثی ماندگار در دل طبیعت که طی سال های گذشته تحت تاثیر مافیا، محلی برای چپاول و حیات خلوتی برخی افراد تبدیل شده بود! این منطقه حفاظت شده با مساحتی حدود 15 هزار و 324 هکتار وسعتی دو برابر بخش کامفیروز دارد و در شمال غرب استان فارس و در فاصله 120 کیلومتری شهر شیراز و 100 کیلومتری شهر مرودشت در بخش کامفیروز واقع شده و میانگین ارتفاعی آن بین 1700 تا 3700 متر است.

تنگ بستانک هر سال بر مبنای مناقصه به پیمانکارانی که گویی از پیش تعیین شده اند! واگذار می شد تا با اخذ ورودی های بالا نه تنها خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه نکنند بلکه موجبات نارضایتی مردم منطقه را نیز فراهم آورند.

تنگ بستانک در گذشته بیشتر شهرت محلی داشت و منطقه ییلاقی بخش های کامفیروز و بیضا محسوب می شد و مهم ترین سودمندی آن برای روستاهای پایین دست، استفاده از منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای جهاد در قطعه ای از بهشت

رد پای جهاد در قطعه ای از بهشت