مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-22ورزشي

آکادمی پزشکی ورزشی خراسان جنوبی راه اندازی می شود


با تدوین پروپوزال و ارائه طرح راه اندازی آکادمی پزشکی ورزشی خراسان جنوبی و بهره گیری از ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه ها می توان دوره های آموزشی متنوعی را برگزار و نیروهای متخصصی را تربیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی امروز در حاشیه آیین تجلیل از هیأت ها و باشگاه های برتر حوزه ورزشکاران سازمان یافته خراسان جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه استان خراسان جنوبی در حوزه زیرساخت های پزشکی ورزشی و خدمات فیزیوتراپی نسبت به سایر استانهای همجوار وضعیت مطلوب تری دارد.

وی با اشاره به همدلی در مجموعه مدیریتی و خدمات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی افزود: با توجه به پتانسیل و قابلیت های موجود و نیروهای کارآمد در خراسان جنوبی می توان برنامه های توسعه ای قابل قبولی را در استان اجرایی کرد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: با تدوین پروپوزال و ارائه طرح راه اندازی آکادمی پزشکی ورزشی خراسان جنوبی و کمک مجموعه وزارت ورزش و جوانان، استانداری و سازمان مدیریت می توان آکادمی پزشکی ورزشی را در استان راه اندازی کرد و فدراسیون نیز حمایت های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

نوروزی یادآور شد: با راه اندازی آکادمی پزشکی و ورزشی در خراسان جنوبی و بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی اساتید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی پزشکی ورزشی خراسان جنوبی راه اندازی می شود

آکادمی پزشکی ورزشی خراسان جنوبی راه اندازی می شود