مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-22سياسي

قدردانی امام جمعه باشت از وزیر نفت/گنجه: خدمات نیروی انتظامی ستودنی است


امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های نماز جمعه این هفته از یک اقدام نماینده این شهرستان و وزیر نفت قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت حجت الاسلام امید گنجه امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مذاکرات در حال انجام است که 10درصد آن شاید باقی مانده باشد که آن هم علتش کشور عهد شکن آمریکاست چون هیچ تضمینی از سوی آمریکا داده نمی شود.

گنجه در ادامه گفت: انتظار می رود که هییت های مذهبی زودتر به استقبال محرم بروند و آنهایی که ثبت شده زودتر به استقبال این ماه عزیز بروند و شروع کار را از همان روز اول محرم داشته باشند.

امام جمعه شهرستان باشت گفت: تشکر صمیمانه از وزیر نفت دارم که اعتبار خوبی را با همکاری نماینده شهرمان در اختیار ستاد نماز جمعه برای مصلی بزرگ امام خمینی شهر باشت قرار دادند.

وی افزود: تشکر ویژه ای هم از نیروی انتظامی داریم که خدمات و حضورشان در نماز جمعه باعث دل گرمی ما و خدمات دهی آنها در شهرستان باعث دلگرمی مردم می شود و مردم نتیجه اقدامات آنها را می ببینند، تلاش آنها برای عفاف و حجاب ستودنی است و من از آنها حمایت و تشکر می کنم.

حجت الاسلام گنجه در ادامه تصریح کرد: مواظب فرزندمان در فضای مجازی باشیم خانواده ها مدیریت لازم را برای حضور فرزندان خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه باشت از وزیر نفت/گنجه: خدمات نیروی انتظامی ستودنی است

قدردانی امام جمعه باشت از وزیر نفت/گنجه: خدمات نیروی انتظامی ستودنی است