مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-21پزشكي

توجه به امنیت غذایی از ارکان مهم توسعه پایدار است


امروز نقش دام پزشکی در تأمین امنیت غذایی بسیار مهم بوده و توجه به امنیت غذایی از ارکان مهم توسعه پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صمد روحی عصر امروز در نشست با مدیرکل دام پزشکی استان اردبیل ضمن تأکید بر ضرورت توجه جدی به دام پزشکی، اظهار کرد: امروز نقش دام پزشکی در تأمین امنیت غذایی دارای اهمیت ویژه ای بوده و توجه به امنیت غذایی از ارکان مهم توسعه پایدار است.

وی با بیان این که فعالیت های دام پزشکی از دید عموم پنهان بوده و مستقیما نمود بیرونی در جامعه ندارد، افزود: اکثر مردم از فعالیت های تلاشگران گمنام عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه بی اطلاع هستند.

فرماندار اصلاندوز ادامه داد: در کنار مجموعه دام پزشکی هستیم و در تقویت اعتبارات این مجموعه در حد توان مساعدت خواهیم کرد.

واکنش سریع دام پزشکی در کنترل آنفلوانزای پرندگان طی سال گذشته بهلول تکلوی، مدیرکل دام پزشکی استان اردبیل نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دام پزشکی در منطقه به اهمیت و حساسیت فعالیت های دام پزشکی در حوزه بیماری های مختلف به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام اشاره کرد و گفت: وی با اشاره به این که همیشه پیشگیری مقدم بر درمان است، افزود: اساسا حوزه فعالیت دام پزشکی در زمینه پیشگیری و کنترل این بیماری ها بسترسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به امنیت غذایی از ارکان مهم توسعه پایدار است

توجه به امنیت غذایی از ارکان مهم توسعه پایدار است