مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-21سياسي

گروه های جهادی در کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه های محرومیت زدایی نقش مهمی دارند


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: : 43 گروه جهادی تخصصی در سطح استان قزوین در اجرای پروژه های محرومیت زدایی مشارکت دارند که این حرکت جهادی موجب تسریع در پیشرفت و کم کردن هزینه های اجرای پروژه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی با همراهی مدیران فنی پروژه های محرومیت زدایی از روند خط انتقال آب شرب روستایی به طول 60 کلیومتر در مجتمع قاقازان بخش کوهین و آسفالت راه روستای خرزان بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

سردار رفیعی آتانی در جریان این بازدید اظهار کرد: پروژه آب شرب روستایی یکی از مهم ترین برنامه های محرومیت زدایی است که در این اقدام بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور، در حال احداث 8 باب مخزن آب شرب، حفر یک حلقه چاه عمیق و اجرای 49 کیلومتر خط انتقال آب برای 29 روستای مجتمع قاقازان از بخش کوهین می باشد.

وی افزود: امروز شاهد پیشرفت 20 درصدی این عملیات در طی 60 روز ماموریت شبانه روزی اردوهای جهادی بسیج سازندگی با حضور بسیجیان جهادگر هستیم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: 43 گروه جهادی تخصصی در سطح استان قزوین در این امر مهم مشارکت دارند که این حرکت جهادی موجب تسریع در پیشرفت و کم کردن هزینه های اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه های محرومیت زدایی نقش مهمی دارند

گروه های جهادی در کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه های محرومیت زدایی نقش مهمی دارند