مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-21سياسي

تشریح برنامه های 5 مرداد در چاروسا


برنامه های 5 مرداد در چاروسا توسط ستاد نماز جمعه تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، ایمان فولادی رییس ستاد نماز جمعه بخش چاروسا با گرامیداشت برپایی اولین نماز جمعه در کشور عنوان کرد: نماز جمعه، بهترین پایگاه برای تقویت وحدت و انسجام جامعه است.

رییس ستاد نماز جمعه چاروسا با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، اظهار کرد: نماز جمعه بهترین بلندگوی هفتگی برای رساندن خواسته ها و مطالبات مردم به گوش مسئولان است.

فولادی به برنامه های 5 مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در بخش چاروسا اشاره کرد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدای شهر و شهدای گمنام قلعه رییسی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه تفسیر سوره جمعه و تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه از مهمترین برنامه های این ایام است.

وی برگزاری میز خدمت در نماز جمعه 31 تیرماه از سوی مسئولان محلی را از دیگر برنامه های 5 مرداد برشمرد و گفت: میز خدمت در نماز جمعه 31 تیرماه برگزار و مردم می توانند با حضور در نماز جمعه سولات خود از مسئولان را داشته باشند و همچنین تزیین سطح شهر و نصب بنر در سطح شهر، برپایی نمایشگاه کتاب و اهداء خون توسط اعضای ستاد نماز جمعه و همایش پیاده روی در روز 5 مرداد با حضور مردم و مسئولین از دیگر برنامه های ایام 5 مرداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های 5 مرداد در چاروسا

تشریح برنامه های 5 مرداد در چاروسا