مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-21پزشكي

یادواره ایثار لاله ها ویژه شهدای سلامت در مشهد برگزار شد


«یادواره ایثار لاله ها» به مناسبت گرامیداشت شهدای سلامت استان خراسان رضوی، روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد علی کیانی رییس دانشگاه علوم پزشکی در  یادواره ایثار لاله ها که ظهر امروز با حضور خانواده های شهدای مدافعان سلامت و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا شد، گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام برای حفظ ناموس و کیان کشور ایثار کردند و از جان خود گذشتند، در دوران شیوع همه گیری کرونا، شاهد ایثار مدافعان سلامت برای حفظ جان مردم بودیم.

وی با اشاره به دومین سالگرد شهادت دکتر عبدالعلی خوارزمی پدر اطفال خراسان رضوی و 21 شهید سلامت استان خراسان رضوی، افزود: دکتر خوارزمی اقدامات ارزنده و نقش بزرگی در راه اندازی 2 بیمارستان کودکان مشهد شامل دکتر شیخ و بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر ایفا کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: کشور ایران با وجود مشکلات بسیار و در شرایط تحریم به لحاظ بهداشت و درمان در وضعیت بهتری نسبت به سایر کشورهای پیشرفته قرار دارد و این دستاورد را مدیون شهدای سلامت و کادر درمان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ایثار لاله ها ویژه شهدای سلامت در مشهد برگزار شد

یادواره ایثار لاله ها ویژه شهدای سلامت در مشهد برگزار شد