مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-21اقتصادي

تکمیل عملیات روکش آسفالت محور کوراییم - خلفلو تا هفته دولت


معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت محور کوراییم به خلفلو که یکی از مهم ترین مطالبات اهالی بخش کوراییم شهرستان نیر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، منصور نجفقلی زاده در بازدید از محورهای روستایی شهرستان نیر اظهارکرد: با اجرای پروژه مهم راه کوراییم خلفلو ، مسیر بخش کوراییم به تهران 55 کیلومتر کاهش پیدا می کند.

وی افزود: راه روستایی خلفلو به کوراییم به طول 10 کیلومتر به صورت امانی و پیمانی با تلاش راهداران دیار سبلان درحال اجراست.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طول کلی مسیر 20 کیلومتر بوده که 10 کیلومتر آن تا سال 98 تکمیل شده، 6 کیلومتر عملیات آسفالت طی ماههای گذشته انجام شد و طبق تعهدات پیمانکار پروژه، 4 کیلومتر باقیمانده از کل مسیر نیز تا پایان شهریور ماه و هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به پیگیری های ویژه نائب رییس مجلس شورای اسلامی ونماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین وتخصیص لازم اعتبار گفت: علی نیکزاد از آغاز این طرح در کنار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بوده، ومبلغ 70میلیارد ریال از منابع ملی برای اتمام این پروژه مهم با هدف بهره برداری در زمان کوتاه تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل عملیات روکش آسفالت محور کوراییم - خلفلو تا هفته دولت

تکمیل عملیات روکش آسفالت محور کوراییم - خلفلو تا هفته دولت