مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 20:572022-07-20سياسي

قدرت سایبری ایران دشمن را میخکوب کرده است


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز قدرت سایبری ایران برای همه شناخته شده و دشمنان این مرز و بوم در جای خود میخکوب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان امروز در جمع فعالان فضای مجازی این استان اظهار کرد: در فرمایشات نورانی مقام عظمای ولایت در ششم آذرماه 1398 در جلسه با فرماندهان بسیج اینگونه مطرح کردند که منظور از بسیج مستضعفین، انسان های ضعیف نیست، بلکه انسان هایی است که پرچمدار، خط شکن و ائمه بقیه هستند و بسیج امام بقیه است.

وی افزود: از فرمایشات حضرت آقا متوجه شدیم که در برابر تمام درجات و مقام هایی که وجود دارد، بسیج مافوق تمام این درجات است و بسیج پرچمدار است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: بسیج که نگاهش، نگاه خدمتگزاری و خادمیاری مردم بوده قرار است اتفاق هایی را رقم بزند که اگر همه اجانب جمع شوند و کل قوای خود را روی هم بگذارند، در برابر بسیج هیچ کاری نمی توانند انجام دهند زیرا اراده الهی این است که این جریان عظیم و این نیروی ارزشمند به پیروزی برسد اما شرط آن این است که به نصرت خداوند بپیوندیم.

سالاری تصریح کرد: بسیج یعنی ائمه و امام بقیه، بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیا در اختیار بسیج است و از این ظرفیت بایست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت سایبری ایران دشمن را میخکوب کرده است

قدرت سایبری ایران دشمن را میخکوب کرده است