مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 17:372022-07-20دانش

پلیس رتبه دوم اعتماد اجتماعی را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی کسب رتبه دوم اعتماد اجتماعی توسط فراجا در نظرسنجی ایسپا مصاحبه ای با مهدی رفیعی بهابادی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ترتیب داده شد تا توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه دهد که در ادامه به صورت پرسش .

- مهدی رفیعی بهابادی گفت: طبق آخرین نظرسنجی که از سوی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) صورت گرفت پلیس توانست رتبه دوم اعتماد اجتماعی را در بین سازمان ها و نهادهای مورد سنجش به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی کسب رتبه دوم اعتماد اجتماعی توسط فراجا در نظرسنجی ایسپا مصاحبه ای با مهدی رفیعی بهابادی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ترتیب داده شد تا توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه دهد که در ادامه به صورت پرسش و پاسخ به این موضوع می پردازیم.

پرسش: لطفا در ابتدا توضیحی در خصوص پیمایش اخیر سنجش اعتماد اجتماعی در ایران که توسط مجموعه شما به انجام رسیده اعم از تعداد نمونه و روش نمونه گیری بفرمایید.

رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران: نظرسنجی در خصوص اعتماد اجتماعی در اسفند ماه 1400 با تعداد نمونه 2 هزار و 50 نفر در مناطق شهری و روستایی ایران و به صورت تلفنی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس رتبه دوم اعتماد اجتماعی را کسب کرد

پلیس رتبه دوم اعتماد اجتماعی را کسب کرد