مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-20سياسي

تنگ رود؛ منطقه ای بکر اما محروم در میان غفلت مسئولین


منطقه تنگ رود از توابع دهستان خسروشیرین می باشد که متاسفانه مدت هاست بی توجهی مسئولان به باغداران آن منطقه مشکلات زیادی را برای آن ها ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، در منطقه تنگ رود از توابع دهستان خسروشیرین بیش از 80 خانوار باغدار و زارع در حال زندگی می باشد که متاسفانه این مزرعه از سال 86 تا کنون در ادارات منابع طبیعی، جهادکشاورزی و فرمانداری شهرستان آباده گمنام مانده و در هیچ کدام از جلسات شورای اداری نامی از این مزرعه و خانوار ذی نفع آن و دریافت و بررسی مشکلات و رسیدگی به آن ها برده نشده است و اکثر ادارات در آباده و به طبع در استان از وجود چنین مزرعه ای با خصوصیات موجود آن بی خبرند و تنها نام چهار دره خسروشیرین به عنوان منطقه ییلاقی عشایر کوچ رو مطرح گردیده است.

 مسئله رفت و آمد باغداران و همچنین انتقال محصولات از طریق جاده خاکی و ناهموار کنونی این مزرعه یکی از مشکلات باغداران می باشد، زیرا راه دسترسی مناسبی وجود ندارد و با کمترین تردد و همچنین بارش باران ، برف و.

ناهموارتر گردیده و ارتباط اهالی در این مزرعه قطع می گردد و گاها امکان خروج از آن مقدور نمی باشد .

  حتی آزادراه جدید اصفهان_شیراز با وجود نزدیکی به آن منطقه امتیازی برای آن ها به حساب نمی آید چرا که راه دسترسی به این مزرعه توسط آزاد راه تاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگ رود؛ منطقه ای بکر اما محروم در میان غفلت مسئولین

تنگ رود؛ منطقه ای بکر اما محروم در میان غفلت مسئولین