مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-20اقتصادي

صادرات یک میلیون دلاری شرکت های تعاونی در استان اردبیل


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از صادرات بیش از یک میلیون دلاری شرکت های تعاونی طی سه ماه اول سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 12 شرکت تعاونی در گرایش های مختلف توانستند با صادرات تولیدات و محصولات خود مبلغ 1 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته باشند.

وی افزود: ترکیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، افغانستان، عراق، آلمان و انگستان از کشورهای مقصد صادرات شرکت های تعاونی استان اردبیل هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به استقرار سامانه ثبت تعاونی کشور، انجام کلیه مراحل تشکیل تعاونی ها و اتحادیه ها از طریق این سامانه بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می شود.

  وی تصریح کرد: در راستای مردمی سازی اقتصاد و تحقق سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور تعداد یک هزار و 976 شرکت تعاونی با ایجاد فرصت شغلی برای 16 هزار و 500 نفر در حال فعالیت اقتصادی هستند.

  رحیم زاده با عنوان اینکه تعاون مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد در شرایط فعلی کشور است، گفت: تجمیع سرمایه های اندک برای فعالیت اقتصادی و در نتیجه رونق تولید علی الخصوص در مناطق کم برخوردار از اهداف اصلی بخش تعاون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک میلیون دلاری شرکت های تعاونی در استان اردبیل

صادرات یک میلیون دلاری شرکت های تعاونی در استان اردبیل