مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-20بين الملل

مذاکرات صلح سوریه دیگر در سوییس برگزار نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گیر پدرسن ، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد که مذاکرات بین دولت و معارضین سوری که قرار بود در 25 ژوییه در ژنو آغاز شود، - نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرده که مذاکرات صلح سوریه دیگر در سوییس برگزار نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گیر پدرسن ، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد که مذاکرات بین دولت و معارضین سوری که قرار بود در 25 ژوییه در ژنو آغاز شود، دیگر امکان برگزاری در مکان اعلام شده قبلی در سوییس را ندارد.

در این ارتباط به نقل از دولت بشار اسد ، رییس جمهور سوریه اعلام شده است که دولت سوییس، دولت بی طرف نیست و از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به عنوان متحد مهم دمشق حمایت می کند و از همین رو دولت سوریه با برگزاری مذاکرات در سوییس مخالف است.

این خبر را گیر پدرسن ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرده و گفته است که دور نهم مذاکرات بازنگری قانون اساسی سوریه در حال حاضر برگزار نمی شود.

پدرسن در عین حال خواستار ادامه دیپلماسی سازنده در سوریه شد و گفت: به تعامل با همه طرف ها ادامه خواهم داد و در آینده اطلاعات بیشتری را اعلام خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات صلح سوریه دیگر در سوییس برگزار نمی شود

مذاکرات صلح سوریه دیگر در سوییس برگزار نمی شود